Alla inlägg under april 2008

Av Jenny - 30 april 2008 21:55

Mamma kom in, hon hade rökt ute på altanen.

Hon bara "Jenny, kom, det är en fladdermus i hallen!"

Jag: "Jahaaa, så kul..." Jag trodde inte på henne...

Mamma: "Ja men de e de! Kom och kolla!"

Jag: "Okej..."

Jag: "MEN, det ÄR en fladdermus där! Jag hämtar kameran..."

Jag: "Men var f*n är kameran! VAR ÄR MIN KAMERA" *fick smått panik*

Mamma: "Men den är ju i din väska..."

Jag: "Ahjuste"

Så jag sprang och fotade ;P

Av Jenny - 29 april 2008 13:25

Vi har precis haft matte och då fick vi reda på dom nya klasserna som vi ska ha på högstadiet. :)

Det blev ganska bra :)

Dom från den klassen jag går i nu som jag hamnade med är:

Mikaela, Linda, Sandra, Ronja, Bea och William.

Skriver nog mer sen :)

Av Jenny - 23 april 2008 19:59

Tjenna bloggläsare ;D

Va nåra dar sen jag skrev nu ;P Menmen... Denna veckan håller vi på att öva för fullt! Vi ska ju ha uppvisning med klassens band på vårdagen på söndag! Menmen, de blir nog bra ;)

Fick veta idag att Nico.E och Dora ska sjunga min favvosång (på saxofonen) så jag ska troligtvis spela til den :) Skojskoj :)


På fredag ska Mikk följa med mig hem och sova över :D Lill-kussen Amanda ska sova här fre-sön också :)


Och sen på söndag är det vårdag dåe... Vår klass ska hålla i ponnyridning och vattenballongskastning, och såklart uppträdandet ;)


Overandout ;D

Av Jenny - 19 april 2008 09:55

Igår hämtade mamma Putte och Gunni, dom skulle sova här.

Vi var ute med vovvarna och jag tog med kameran och knäppte lite kort :D

Jag lägger ut en nu men det kommer kanske mer sen :)

 


Putte

Av Jenny - 10 april 2008 19:10

Hejjagharmagkatarr



Är inte dom här animerade hundarna SJUKT söta :D:D:D

Av Jenny - 6 april 2008 19:12

Då är man hemma igen efter en jättebra helg :D:D

I fredags klockan 14.42 hämtade Carina, Frida och Cognac mig på Kristinehamns järnvägsstation. Fridolinan sov så hon märkte inte att jag var där föränn vi var på Maxi för att handla ;)

När vi kom hem till dom var Henrik hungrig så vi började med maten direkt. Det blev Läbbiga Debbie, det låter kanske inte så gott men det var HELT SJUKT GOTT!

Sen lekte vi lite med Frida och såg på tv.

På lördagen åkte vi till Åsa i Västerår för att se på valparna som Cognac är pappa till. Åsa och Carina känner varann bra och jag och Åsa har lite mailkontakt och skriver i varandras gästböcker. Valparna är ju helt UNDERBARA! Ni kan ju se bilderna^^


 

"Mmmm... Mums! Fridas vagn är jättegod"


 

"Här sitter jag och ser söt ut" :)


 

Stolta föräldrarna


Söta, goa Cognac <3<3<3<3


 

Frida Fridolin sitter och kollar på valpar


Innan vi gick ut med valparna åt vi en JÄTTEGOD lövbiffgryta och bandspaghetti.

När vi skulle åka hem ringde Henrik, han var med några killar på ett badhus i Örebro, han hade ont i huvudet så vi hämtade upp honom på vägen hem.

 Idag var det sennenträff!  Vid tjugo i 10 åkte vi till Lunedet och mötte Maria, Uffe, Undri och lilla VIlliblom. Det är Carina och Maria som håller i träffarna. Idag skulle det vara lite tävlingar. De skulle vara i lag 2 & 2 och så skulle de vinna & hitta bokstäver som de skulle bilda ett ord av sen, ordet var Aktivering. De olika tävlingarna var upplet, människosök, budföring, platsliggning och sitta på en sten i 3 sekunder.

 Sen var vi tvugna att åka. När vi kom hem åt vi en jättegod (all mat har varit jättegod denna helgen :D) pastasallad och äkta italiensk bandspaghetti. Henrik fick det när han var på ett jobb i Italien.

Sen var det dags att åka... Allihop (utom lilla Conniponnie) följde med. Vi åkte så vi kom till Karlstad lite tidigare för dom skulle in på Clas Ohlsson.

Sen gick Carina med mig till tåget medan Henrik och Frida väntade i bilen.

Tåget var redan där när vi kom för det står i Karlstad i 20 minuter.

Så då åkte jag hem...


Tack för en jättejättebra helg och hoppas att vi ses snart igen!

Av Jenny - 4 april 2008 09:12

Sitter i skolan nu, vi har KUB denna rasten :)

Om typ 2 timamr kommer pappa och hämtar mig.

Det är konstigt... Jag är mer nervös denna gången än förra gången jag åkte tåg ensam >_________________________<

Aja, ni får gärna sms:a med mig sen ^^ Fast ring inte så mkt...


jag färgade håret igen igår :):) Rödorange typ^^


Glöm inte att kommentera MASSOR!!!


Föressten, det var ingen tyska igår heller >_<


:D

Av Jenny - 3 april 2008 06:34

Sååååå.... Imorron åker jag då :D:D Se till at kommentera MASSOR medan jag är borta! Vill ha massa att göra på söndag när jag kommer hem ;)

Ska snart till skolan, sen när jag kommer hem ska jag packa allt^^ Skulle gjort de igår men de struntade jag i x) Såg på "Rent hus" med mamma & pappa istället, de var ju från trollhättan ;D


Ska ha tyska första lektionen idag, får väl se om det blir nån idag... I tisdags när vi kom försent dit bara för att bussen var sen så var det ingen där och det var släckt i klassrummet och dörren var låst så vi ringde till dom i spanskan för att se om dom hade lektion vilket dom hade. Sen ringde vi till Karin & Basse (2 av våra lärare) men Karin ville inte svara men Basse sa att vi skulle gå till nån Kicki på skolan... VI frågade Ronjas brorsa vart hon var men hon var på en annan skola då x) Så då kom jag på att Elvira brukar glömma att stänga av sin mobil på första lektionen så jag ringde till henne, hon hade sett att de var jag som ringde och då fattat att de var nåt viktigt, hon går ju i extra-engelska så dom har ju Karin som lärare så v kunde prata med henne genom Elviras telefon. Det slutade med att jag, Nilla och Joseph fick stå på skolgården och prata hela lektionen xD

Presentation

Omröstning

Agility?
 Håller på mycket med det! Tävlar nästan varje helg!
 Tränar mycket men tävlar inte.
 Tränar lite nån gång ibland på skoj bara.
 Har hållt på med det.
 Har bara hört talas om det.
 Agility? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards