Direktlänk till inlägg 21 maj 2008

Grattis :D

Av Jenny - 21 maj 2008 06:41

Hann aldrig skriva nåt igår men vår käre lilla Cola fyllde faktist TRE igår :):):)<3<3<3

Så nu tycker jag att alla ska gratta honom!





Imorron ska jag vara ledig :D:D Jätteskönt^^

Jag ska med mamma och moster när mamma ska operera andra foten. Ska bli kul att reta dom i skolan ;) När dom sitter och grejjar med Ordbyrån och Läsförståelse så shoppar jag i Halmstad ;D


Hinner inte skriva mer nu :*

 
 
Caroline Kj

Caroline Kj

22 maj 2008 14:47

GRATTIS!!!!.

http://kjellberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 19 juli 2008 21:42

Jag ville ha en hemsida som är mer som en hemsida och inte en blogg så därför har jag skaffat en ny. Den hittar du på: www.coolacola.webb.se  Gå gärna in där och kommentera! ...

Av Jenny - 12 juli 2008 14:48

Imorron åker jag på lägret då :) Är hos farmor & farfar eftersom dom bor ganska nära :D Farmor är konstig och fattar ingenting om smileysar xD Hon e lite knäpp... ;P Och gammal ville hon att jag skulle lägga till x)   Sooo... Imorron ska man till Ån...

Av Jenny - 5 juli 2008 12:36

Hellu kära (inte så många) bloggläsare :D   Uhm... Alla som läser detta kan väl skriva en liten kommentar, vill gärna veta vilka och ca hur många som läser min blogg :) Kanske lite dåligt test att göra på sommaren när många är borta menmen ;)   Imorr...

...

Av Jenny - 28 juni 2008 10:35

Nu var de ett tag sen jag skrev igen O-O   Vill ni höra lite sommarplaner :)   Jag, mamma, Nico och Cola ska ut till en camping i Arvika där jag, mamma & Cola var förra året :D En jättemkysig camping :3 Sen har moster & Felix fått med min, mamma, Mik...

...

Av Jenny - 8 juni 2008 13:13

Har inte skrivit på länge nu, de e så jobbigt när det inte är som det ska... Allt krånglar fortfarande... (läs i ett tidigare inlägg).   Menmen, nu kommer en liten uppdatering för er :)   Måndag 2/6-Onsdag 5/6 var vi på klassresa :) Vi gjorde nåt lit...

Presentation

Omröstning

Agility?
 Håller på mycket med det! Tävlar nästan varje helg!
 Tränar mycket men tävlar inte.
 Tränar lite nån gång ibland på skoj bara.
 Har hållt på med det.
 Har bara hört talas om det.
 Agility? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards