Direktlänk till inlägg 6 april 2008

Wiviken

Av Jenny - 6 april 2008 19:12

Då är man hemma igen efter en jättebra helg :D:D

I fredags klockan 14.42 hämtade Carina, Frida och Cognac mig på Kristinehamns järnvägsstation. Fridolinan sov så hon märkte inte att jag var där föränn vi var på Maxi för att handla ;)

När vi kom hem till dom var Henrik hungrig så vi började med maten direkt. Det blev Läbbiga Debbie, det låter kanske inte så gott men det var HELT SJUKT GOTT!

Sen lekte vi lite med Frida och såg på tv.

På lördagen åkte vi till Åsa i Västerår för att se på valparna som Cognac är pappa till. Åsa och Carina känner varann bra och jag och Åsa har lite mailkontakt och skriver i varandras gästböcker. Valparna är ju helt UNDERBARA! Ni kan ju se bilderna^^


 

"Mmmm... Mums! Fridas vagn är jättegod"


 

"Här sitter jag och ser söt ut" :)


 

Stolta föräldrarna


Söta, goa Cognac <3<3<3<3


 

Frida Fridolin sitter och kollar på valpar


Innan vi gick ut med valparna åt vi en JÄTTEGOD lövbiffgryta och bandspaghetti.

När vi skulle åka hem ringde Henrik, han var med några killar på ett badhus i Örebro, han hade ont i huvudet så vi hämtade upp honom på vägen hem.

 Idag var det sennenträff!  Vid tjugo i 10 åkte vi till Lunedet och mötte Maria, Uffe, Undri och lilla VIlliblom. Det är Carina och Maria som håller i träffarna. Idag skulle det vara lite tävlingar. De skulle vara i lag 2 & 2 och så skulle de vinna & hitta bokstäver som de skulle bilda ett ord av sen, ordet var Aktivering. De olika tävlingarna var upplet, människosök, budföring, platsliggning och sitta på en sten i 3 sekunder.

 Sen var vi tvugna att åka. När vi kom hem åt vi en jättegod (all mat har varit jättegod denna helgen :D) pastasallad och äkta italiensk bandspaghetti. Henrik fick det när han var på ett jobb i Italien.

Sen var det dags att åka... Allihop (utom lilla Conniponnie) följde med. Vi åkte så vi kom till Karlstad lite tidigare för dom skulle in på Clas Ohlsson.

Sen gick Carina med mig till tåget medan Henrik och Frida väntade i bilen.

Tåget var redan där när vi kom för det står i Karlstad i 20 minuter.

Så då åkte jag hem...


Tack för en jättejättebra helg och hoppas att vi ses snart igen!

 
 
Mamma

Mamma

6 april 2008 20:03

Härligt att du haft en bra helg men ännu härligare att du är hemma igen! Kram mamma

http://klingemaden.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

7 april 2008 08:26

Hej Jenny!
Kul att du kom och hälsade på oss! Fina bilder du tog! Och tack än en gång för den underbart fina ramen!!
Hörs och ses, du kanske kommer med och tittar på nästa valpkull oxå??
Kramar från alla oss i Ransta

http://www.behrenskennel.se

 
Lina

Lina

7 april 2008 12:16

Hejsan! Tack så mycket för grattiset!! Hoppas allt är bra med dig!!
Kram

http://www.wibach.dinstudio.se

 
Ingen bild

Moster

7 april 2008 19:39

Oj vad du har hunnit med mycke! Låter som en toppen helg, jag kan tänka mig att du lägnar tillbaka! Kram Moster

 
Ingen bild

Ella

8 april 2008 15:30

Shit va kul de låter!

och äkta italiensk bandspaghetti också ;)

 
Jenny

Jenny

8 april 2008 15:33

Mamma: Haha, men skulle gärna vilja att helgen var längre...

Åsa: Hoppas verkligen att jag kan komma och kolla på Behrens B-kull :D

Lina: Allt e väl inte så jättebra.. Är hemma och sjuk men kan troligtvis gå till skolan imorron :)

Moster: Toppenhelg är väl den minsta man kan säga :D

Ella: MUMS, italiensk spaghetti ;D De va skitgott ju^^

http://coolacola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 19 juli 2008 21:42

Jag ville ha en hemsida som är mer som en hemsida och inte en blogg så därför har jag skaffat en ny. Den hittar du på: www.coolacola.webb.se  Gå gärna in där och kommentera! ...

Av Jenny - 12 juli 2008 14:48

Imorron åker jag på lägret då :) Är hos farmor & farfar eftersom dom bor ganska nära :D Farmor är konstig och fattar ingenting om smileysar xD Hon e lite knäpp... ;P Och gammal ville hon att jag skulle lägga till x)   Sooo... Imorron ska man till Ån...

Av Jenny - 5 juli 2008 12:36

Hellu kära (inte så många) bloggläsare :D   Uhm... Alla som läser detta kan väl skriva en liten kommentar, vill gärna veta vilka och ca hur många som läser min blogg :) Kanske lite dåligt test att göra på sommaren när många är borta menmen ;)   Imorr...

...

Av Jenny - 28 juni 2008 10:35

Nu var de ett tag sen jag skrev igen O-O   Vill ni höra lite sommarplaner :)   Jag, mamma, Nico och Cola ska ut till en camping i Arvika där jag, mamma & Cola var förra året :D En jättemkysig camping :3 Sen har moster & Felix fått med min, mamma, Mik...

...

Av Jenny - 8 juni 2008 13:13

Har inte skrivit på länge nu, de e så jobbigt när det inte är som det ska... Allt krånglar fortfarande... (läs i ett tidigare inlägg).   Menmen, nu kommer en liten uppdatering för er :)   Måndag 2/6-Onsdag 5/6 var vi på klassresa :) Vi gjorde nåt lit...

Presentation

Omröstning

Agility?
 Håller på mycket med det! Tävlar nästan varje helg!
 Tränar mycket men tävlar inte.
 Tränar lite nån gång ibland på skoj bara.
 Har hållt på med det.
 Har bara hört talas om det.
 Agility? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards