Alla inlägg under maj 2008

Av Jenny - 21 maj 2008 06:41

Hann aldrig skriva nåt igår men vår käre lilla Cola fyllde faktist TRE igår :):):)<3<3<3

Så nu tycker jag att alla ska gratta honom!





Imorron ska jag vara ledig :D:D Jätteskönt^^

Jag ska med mamma och moster när mamma ska operera andra foten. Ska bli kul att reta dom i skolan ;) När dom sitter och grejjar med Ordbyrån och Läsförståelse så shoppar jag i Halmstad ;D


Hinner inte skriva mer nu :*

Av Jenny - 12 maj 2008 18:25

Allt på Bloggagratis är PYTTELITET! Jag ser knappt vad det står! Så är det på andras bloggar, på bloggagratissidan, ALLT!

På vissa andra internetsidor är det ochså så men det på på BG som det är värst... Det har varit såhär en gång förut men jag kommer inte ihåg hur jag fixade det!


SNÄLLA KOMMENTERA/MAILA OM DU VET HUR JAG KAN GÖRA!!

Av Jenny - 9 maj 2008 08:41

Sitter i skolan. Vår vikarie är ledig på fredagar och vår andra lärare är hemma med sin sjuka dotter "/ Så vi har bara en lärare på 2 klasser...

Vi i sexan måste få klart skoltidningen så vi ska grejja med den nu, men dom som är klara får KUB hela lektionen :D (KUB=sitta vi nätet och göra vad man vill ;))


Sen ska vi a brännboll och sånt :)


Aja, ska spela lite nu, herrå :)

Av Jenny - 7 maj 2008 16:17

Sitter man här och skriver igen då :)


Igår skulle jag till tandläkaren för att få min tandställning... 10 minuter efter min tid ropade han in en annan så vi frågade hon i receptionen... Hon kollade på datan och såg att tandställningen hade inte blivit klar till dess så jag hade fått en ny tid. Dom hade skickat den nya på posten men den hade inte kommit... Den nya kunde vi inte på efter som Maja ska komma då, sen kunde vi inte före 5 juni så då ska jag dit :) Eftersom vi hade väntat i onödan så fick jag 2 tandborstar och 1 tandkräm ;) Så nu har jag4 tandborstar, bara en är använd så vill nån ha ;)

Ni kan ju gissa vad som låg i brevlådan när vi kom hem... BREVET OM TIDEN xD


Efter tandläkarbesöket åkte vi till bokia för att se om min bok som jag hade beställt hade kommit, och det hade den! Harry Potter and the Philosophers Stone (HP1 på engelska :))

Har läst typ 4 kapitel nu och den är mkt bättre på orginalspråk :D:D


När jag kom hem idag så kollade jag brevlådan. Mitt paket hade kommit med min film, Hairspray :D Så j*vla bra är den :D Nån som vill se den med mig nån dag? (a)


Ha de bra :) Kramz

Presentation

Omröstning

Agility?
 Håller på mycket med det! Tävlar nästan varje helg!
 Tränar mycket men tävlar inte.
 Tränar lite nån gång ibland på skoj bara.
 Har hållt på med det.
 Har bara hört talas om det.
 Agility? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards