Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Jenny - 18 mars 2008 19:10

Nu var det ett tag sen jag skrev igen...

Skäms på mig!!


Temaveckan jag berättade om blev inte som tänkt ;P;P

Igår hade vi hela dagen med Anders. 12 av 21 kom till skolan!

2 var på en blockflöjtmojs och kom tillbaka på sista lektionen, då blev vi 13. Annars var det 3 som fick vara på Norra Björke skola för att bussen inte kom, 3 kom inte hemifrån och 1 var sjuk! Det var ett snökaos! I helgen var det jättefint så många hade bytt till sommardäck! Ingen av de 2 skolbussarna kom, den ena fick inte köra och den andra låg (enligt rykte iaf) i ett dike nånstans... Björkebussen (den jag åker med) kom inte och hämtade oss sen heller, så vi fick åka med Slätternabussen, vi hade tur så dom körde Björke förre Slätterna så dom som åkte med RÄTT buss hom hem vid 4 xD

HAHA xD

Idag var massa lärare sjuka så vi kunde inta ha de schemat som var tänkt, så idag och imorron ska vi ha vanliga lektioner istället :(

Men på torsdag ska vi ha Anders hela dan igen som det var tänkt... Om inte han också går och blir sjuk dvs...


Idag hade Cola varit ensam hemma sen mamma åkte vid 8 så jag var tvungen att komma hem så fort som möjligt så han fick komma ut. Jag skulle ha cyklat men det hade nog tatt en stund xD

Men Chrille var snäll och körde hem mig :D:D Tack!


När jag kom hem gick jag ut och hämtade posten men Cola... Men DUM som jag är tog jag inte med nån påse... Det var ju post från både igår och idag! Posten kom ju aldrig igår... Menmen, det var tur att jag tog jackan med MEGAfickor så de mesta fick plats i dom :D


Jag har läst ganska mkt den här veckan :D Och förra så några boktips kan man väl bjuda på^^ jag orkar inte skriva vad dom handlar om men en liten kommentar ;D(alla har jag inte läst denna veckan ;P SÅ mkt läser jag inte xD)


Mördande Hetta - Nora Roberts

En jättebra bok! Den är ganska seg i början men när man kommer in i den är det omöjligt att sluta! Men om man är hundälskare (som jag) så kommer tårarna falla...

En flicka som kallas Alice - Kristin Hannah

SJUKT BRA! Sorglig på vissa ställen men SJUKT bra! Jag, som näst intill ALDRIG grinar när jag läser, grät floder på vissa ställen.

FUL - Scott Westerfeld

Bra! Inte lika bra som dom över men ändå jättebra!

Det är i en typ framtidsvärld, det tar ett tag innan man fattar men snart är det solklart! VI ÄR ROSTISAR FFS xD

It girl - Cecily von Ziegesar

En serie av förtattarinnan av de kända böckerna Gossip Girl.

En ungdomsserie...


Aja, mer tips nån annan gång ;P;P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Agility?
 Håller på mycket med det! Tävlar nästan varje helg!
 Tränar mycket men tävlar inte.
 Tränar lite nån gång ibland på skoj bara.
 Har hållt på med det.
 Har bara hört talas om det.
 Agility? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards