Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Jenny - 23 mars 2008 19:21

Weji! :D

Idag kl. 13.26 fyllde man tonåring då ;D

Igår och i fredags var jag hos moster och då fick jag min present där^^ 3 penslar och 3 kalligrafipennor :D:D:D *Älska mina pennor* Innan det gick jag med ungarna när dom påskade, då fick jag min present av morbror, 200 kr :)
På morgonen i fredags fick jag en av presenterna från mamma och pappa för att jag skulle ta med det till moster, det var färger för pappersfärgning, såna marmoreringsfärger. (ni som gått på korpen; det blir såna som det satt bakom våra självporträtt)
Igår körde moster och dom hem mig och sen stannade dom här för att ha lite kalas för mig^^ Ulla var med också och av henne fick jag en pärm och plastfickor för att ha kort i som jag ska sälja, en bok om hur man målar vissa djur och blommor och ett annat blad till min Shapeboss.
På kvällen igår fick jag min andra present av mamma och pappa, typ 20 förpackningar med cernitlera :D Nu kan jag äntligen göra Fridas tittskåp :D:D:D
Idag kom farmor och farfar och morfar och barbro. Av f&f fick jag en tröja, en tvål och 400:- i ett presentkort på bokia. Jag fick även ett påskägg av dom med frön att så^^ Farmor tyckte att det inte bara ska vara godis! :):) Det var rädisa, plocksallad och ringblomma.
Av m&b fick jag 300:- i presentkort på bokia (sammanlagt 700:- nu!!!!) och 2 böcker om kalligrafi :D

Jag fick också ett pack med 10 pennor och ett fint träägg som Filip målat själv av Filip. Och en (lite vissen ;P) gul blomma av Felix :)

I påskpresent fick jag; Färglim, postit lappar och 3 ascoola ljus av morbror, Kicki och tjejorna. Ett påskägg av moster, ett av m&b och ett med frön och lite godis av f&f :D Av mamma och pappa fick jag en liten påskpåse med godis och en såndär söt Lindth-hare med bjällra :) Av Ulla fick jag ett sånt där påstägg med bokstavskex.


När jag hade fest för ett tag sen fick jag en mugg fylld med hem kolor och ett ljus av Sandra, ett doftljus av Ella och ett scrapbookingkit av Elvira :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Agility?
 Håller på mycket med det! Tävlar nästan varje helg!
 Tränar mycket men tävlar inte.
 Tränar lite nån gång ibland på skoj bara.
 Har hållt på med det.
 Har bara hört talas om det.
 Agility? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards