Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Jenny - 19 mars 2008 16:03

Idag...

Idag...

Jag vet inte vad jag ska skriva menmen en sammanfattning av dagen:

NO: Såg en film om Australien... 3:orna hade ingen lärare så dom fick se den med oss ;P

Gympa: Man fick göra vad man ville för det var bara 8 st som var ombytta ;P

Jag och Mikk körde badminton ;D

SO: Vi såg en film om tvålånghopprepshoppning. Sen körde vi de på rasten, vi gjorde de ganska mkt förut så jag har kvar mina vevtalanger ;D Men hoppa kan jag inte xD

Svenska:Vi läste sista kapitlet ur högläsningsboken Aldrig mer den är jättebra! Den handlar om åren innan Hitler kom till makten, man får följa en judisk och en icke-judisk pojke...

Svenska: Skoltidiningen


Imorron är det klassdisco efter skolan :D

Nilla ska med mig hem så ska vi åka dit tsm :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Agility?
 Håller på mycket med det! Tävlar nästan varje helg!
 Tränar mycket men tävlar inte.
 Tränar lite nån gång ibland på skoj bara.
 Har hållt på med det.
 Har bara hört talas om det.
 Agility? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards